Nabór do 2 ligii

Rozpoczęliśmy nabór drużyn do 2 Ligi. Chętnych zapraszamy do wysyłania zgłoszeń na adres orliklomza@o2.pl. Na podstawie wyników z tej ligi zostaną wyłonione drużyny, które awansują do 1 ligi. Wiąże się to oczywiście z tym, że z 1 ligi spadną zespoły z ostatnich miejsc i będą toczyć boje w 2 lidze. W zależności od tego ile drużyn zgłosi się do 2 ligii zdecydujemy o tym ile ekip spada i ile awansuje. Na razie czekamy na chętnych. Planujemy, że w I i w II Lidze będzie po 10 zespołów, w związku z czym z ligi spadną zespoły z miejsc 10-12, być może 9 drużyna 1 Ligii zagra mecz barażowy z zespołem, który w drugiej lidze zajmie miejsce 2.

UWAGA!!!
MAMY JUŻ 9 WSTĘPNYCH ZGŁOSZEŃ DO 2 LIGI, A MIEJSC JEST TYLKO 8!!!!!!!
WSZYSTKICH, KTÓRZY WYSŁALI WSTĘPNE ZGŁOSZENIA PROSIMY O PRZYSŁANIE FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO Z NAZWĄ DRUŻYNY I ZAWODNIKAMI!!!! DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ, WIĘC NIE MA NA CO CZEKAĆ!!!
Potwierdzone zgłoszenia (zostało tylko 1 miejsce!!):
Dream Team
Trzynastka Łomża
Nauczyciele
FC PIANPOL
UIB Sokołowski
All Stars Brunon
Z Fałsza

Tabela Rozgrywek

Tabela Rozgrywek
L.p. Drużyna M W R P Bramki B Pkt Mecze bezpośrednie
+ - M W R + - B Pkt
1. (1) Baltica Travel 10 8 1 1 61 27 34 25             0  
2. (2) BTS Szymańscy 9 8 0 1 41 23 18 24 1 1 0 0 4 3 1 3
3. (3) PHU Kurpiewski 9 8 0 1 61 16 45 24 1 0 0 1 3 4 -1 0
4. (4) P.B.H.Marpol 9 6 0 3 40 32 8 18             0  
5. (6) Łomżyca 9 5 0 4 37 27 10 15             0  
6. (9) FC Żółwik 9 4 0 5 34 26 8 12 1 1 0 0 6 1 5 3
7. (5) Promil Drozdowo 10 3 3 4 37 42 -5 12 1 0 0 1 1 6 -5 0
8. (7) FC Galacticos 9 3 2 4 34 53 -19 11             0  
9. (8) Yellows Zambrów.org 10 3 1 6 49 45 4 10             0  
10. (10) Rocco 10 2 0 8 25 56 -31 6 1 1 0 0 5 4 1 3
11. (11) Start Kołaki 10 1 3 6 26 46 -20 6 1 0 0 1 4 5 -1 0
12. (12) Jantar Hattrick Łomża 10 1 0 9 15 67 -52 3             0  

Regulamin




REGULAMIN
MIEJSKIEJ LIGI PIŁKI NOŻNEJ





Łomża 18.02.2010 r



I CEL ROZGRYWEK

Celem rozgrywek jest popularyzacja piłki nożnej Łomży, wyłonienie najlepszej drużyny reprezentującej środowisko Łomżyńskie i ościenne oraz stworzenie warunków do rywalizowania tych drużyn.
            Propagowanie aktywnego spędzania wolnego czasu młodzieży i osób dorosłych.

II ORGANIZATOR

1.                 Miejska Liga Piłki Nożnej  to rozgrywki piłkarskie prowadzone w Łomży na boisku o sztucznej nawierzchni z udziałem drużyn amatorskich pochodzących z Łomży jak również z poza granic miasta.                                 
2.                Organizatorem rozgrywek jest Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łomży zwany w dalszej części regulaminu „Organizatorem”.
3.                 Do kompetencji Organizatora należy:
a)  podejmowanie decyzji dotyczących respektowania regulaminu i systemu rozgrywek,
b) weryfikacja zawodników, meczów, kar i rozgrywek,
c)  rozpatrywanie odwołań
4.                 Organizator ogranicza liczbę drużyn w danym sezonie do 12 zespołów. Jeśli zgłosi się więcej zespołów to zadecyduje kolejność zgłoszeń.
5.                 Wszelkie sprawy sporne wynikłe w trakcie trwania rozgrywek oraz po ich zakończeniu rozpatruje Organizator.
6.                 Ostateczny głos we wszelkich sprawach spornych należy do Organizatora.

III TERMIN I MIEJSCE ZAWODÓW

1.                    Rozgrywki prowadzone są w Łomży na boisku ORLIK ul. Katyńska zgodnie z ustalonym przez Organizatora terminarzem dostarczonym kierownikom drużyn i dostępnym na stronie www.orliklomza.pl
2.                    Rozgrywki przeprowadzane są na boisku „ ORLIK 2012”.
3.         Jeżeli jedna z drużyn nie stawi się na boisku gotowa do gry najpóźniej 15 minut po obowiązującym terminie ustalonym przez organizatora, sędzia odgwizduje koniec zawodów. Zespół zostaje ukarany walkowerem (5:0).
4.         Za mecz oddany walkowerem pobierane są opłaty (pierwszy walkower–50zł,
       drugi walkower–100zł, itd.)
5.   Przełożenie meczu może nastąpić tylko jeden raz w każdej rundzie po uiszczeniu opłaty w wys. 50zł oraz przyzwoleniu na rozegranie meczu przez drużynę przeciwną i organizatora MLPN. Rozegrany mecz tj. jego miejsce oraz termin, ustalane są indywidualnie między organizatorami, MLPN a zainteresowanymi drużynami. Prośbę o przełożenie terminu spotkania, zainteresowana drużyna, wnosi do organizatora w postaci pisma na adres e-mail orliklomza@o2.pl lub w formie pisemnej do sędziego rozgrywek na kolejkę przed spotkaniem przekładanym. Jeżeli drużyna nie uzyska zgody na rozegranie spotkania i nie rozegra go zgodnie z terminarzem ligi,  wówczas spotkanie takie traktowane jest jako walkower na korzyść drużyny przeciwnej  5 : 0
IV SYSTEM ROZGRYWEK

1.         Każdy zespół zgłasza do rozgrywek listę zawodników z informacją o osobie odpowiedzialnej za drużynę, którą jest Kierownik drużyny. Jedynie Kierownik drużyny jest upoważniony do zgłaszania do rozgrywek poszczególnych zawodników i występowania w imieniu drużyny do Organizatora. W razie nieobecności kierownika rolę tę pełni kapitan.
2.                 Drużyny składają się maksymalnie z 15 zawodników, zgłoszonych wcześniej na „Liście zawodników” (stanowiącą załącznik nr 1 niniejszego regulaminu) występujących w jednolitych strojach. Do protokołu meczowego wpisać można maksymalnie 12 zawodników.
3.                Tożsamość każdego zawodnika może zostać sprawdzona przez sędziego zawodów lub członków Wydziału Gier i Dyscypliny, także na wniosek drużyny przeciwnej. W związku z powyższym zawodnicy powinni posiadać dokumenty potwierdzające tożsamość. W przypadku niemożliwości potwierdzenia tożsamości w trakcie zawodów, zawodnik obowiązany jest stawić się na najbliższe posiedzenie Wydziału Dyscypliny z dokumentem pozwalającym potwierdzić jego tożsamość.
4.     Do gry w danej kolejce mogą przystąpić jedynie zawodnicy wpisani do protokołu który należy dostarczyć do organizatora najpóźniej w dniu kolejki. Jeżeli drużyna wystawi zawodnika nie wpisanego do protokołu na daną kolejkę i taki fakt zostanie ujawniony, drużyna taka dostaje walkower (5:0) na korzyść drużyny przeciwnej.
5.                 Jeżeli dwie drużyny mają taki sam kolor koszulek następuje losowanie, która drużyna założy znaczniki.
6.                 Zawodnik uczestniczący w rozgrywkach musi mieć ukończone co najmniej 16 lat i dodatkową pisemną zgodę rodziców lub prawnego opiekuna.
7.              W sezonie wszystkie drużyny rozegrają w lidze spotkania systemem „każdy z każdym” mecz
i rewanż.
8.         Za zwycięstwo przyznaje się 3 punkty, za remis 1, za porażkę 0.
9.         O miejscu drużyny w tabeli decydują kolejno:
a.       Ilość zdobytych punktów
b.      Korzystniejszy bilans bezpośrednich spotkań pomiędzy zainteresowanymi zespołami
c.       Korzystniejsza różnica bramek zdobytych i straconych we wszystkich spotkaniach ligowych.
d.      Większa ilość bramek zdobytych
e.       Dodatkowy mecz pomiędzy zainteresowanymi drużynami
f.        W wypadku trzech zainteresowanych drużyn - dodatkowa tabela
g.       W przypadku, gdy dwoma zespołami z jednakową ilością punktów są zespoły zajmujące I i II miejsce, stosuje się jedynie punkty a i b. Jeśli nie rozstrzygają one o kolejności zarządza się dodatkowy mecz.
10.         Drużyna, która nie stawiła się trzy razy do rozegrania zawodów w czasie sezonu zostaje z nich automatycznie wycofana. Jeśli drużyna rozegra 50% spotkań, to wyniki pozostają, a nierozegrane mecze uznane są za walkower.
11.     Dopuszczalny jest udział 2 zawodników zgłoszonych w PZPN w każdej drużynie. Za zawodnika zgłoszonego do rozgrywek PZPN (lub jednostki wchodzącej w jej skład, np. PodlaskiZPN) uważa się zawodnika, który występuje w rozgrywkach LIGI OKREGOWEJ (KOS) i wyższej. Zawodnicy, którzy w danym roku (np. 2010) kończą 18 lat, a grają w rozgrywkach juniorów, prowadzonych w ramach PZPN, nie są traktowani jako zgłoszeni, chyba że zanotowali występ w KOS i wyższej (dot. rozgrywek seniorów). Zawodnicy, którzy w danym roku kończą, bądź skończyli 35 lat, są uważani za oldboy'ow i nie są traktowani jako zawodnicy zgłoszeni.
12.     Za wstawienie do gry:
a)     Zawodnika nieuprawnionego, zawieszonego, odbywającego karę dyskwalifikacji orzeka się walkower.
b) Zawodnika grającego pod obcym nazwiskiem orzeka się walkower, karę odjęcia 5 punktów, a zawodnika i kierownika zawiesza się na okres 2 miesięcy.
13.             Zawodnik jednej drużyny może przejść do innej po zakończeniu danej rundy rozgrywek w tz. „ okienku transferowym. Możliwe jest dopisanie do „Listy zawodników” łącznie  5 graczy, przy czym zgłoszenie takie może nastąpić jedynie po zakończeniu pierwszej rundy i przed rozpoczęciem rundy rewanżowej.

14.             Organizator rozgrywek nie ubezpiecza zawodników od następstw nieszczęśliwych wypadków zaistniałych podczas zawodów i nie ponosi odpowiedzialności za utratę zdrowia czy życia w czasie rozgrywania zawodów.
15.  Organizator zapewnia opiekę medyczną w postaci wykwalifikowanej pielęgniarki na czas rozgrywek.
16.             Zapoznanie się z regulaminem a w szczególności z rozdziałem IV pkt.14 zawodnik poświadcza podpisując własnoręcznie „Listę zawodników” (zał. nr 1).
17.             Zawodnik niepełnoletni podpisuje „Listę zawodników” a ponadto jest zobowiązany posiadać oświadczenie (załącznik nr 2) podpisane przez rodzica lub prawnego opiekuna.
18.             W każdym spotkaniu może uczestniczyć maksymalnie 12 zawodników każdej drużyny.
19.             Zawody będą prowadzić sędziowie z uprawnieniami.
20. O dopuszczeniu zawodnika do gry decyduje sędziowie zawodów. Postanowienie takie jest ostateczne, a złamanie zakazu gry powoduje przyznanie walkowera dla drużyny przeciwnej.

V PRZEPISY

1.  W rozgrywkach Miejskiej Ligi Piłki Nożnej Organizator przyjmuje przepisy gry zatwierdzone przez       Polski Związek Piłki Nożnej  z zastrzeżeniem, że czas gry wynosi 2 x 20 minut, przy czym sędzia może doliczyć czas w następujących sytuacjach :
a.     wykopnięcie piłki poza ogrodzenie
b.     groźna kontuzja i konieczność udzielenia pomocy lekarskiej
c.     na prośbę sędziego zawodów
2.  Na boisku jednocześnie może przebywać 6 zawodników z drużyny ( 5+1)
     - drużyna musi rozpocząć grę w minimum czteroosobowym składzie.
     - mecz kończy się walkowerem, gdy drużyna zostanie w trakcie gry zdekompletowana, tzn. gdy na   boisku pozostanie mniej niż czterech zawodników jednej z drużyn.
3.  Zmian „hokejowe” w strefie zmian.
     - w razie nie wykonania zmiany w strefie zmian zawodnik może zostać ukarany upomnieniem (ż.k) i przyznanie rzutu wolnego pośredniego dla drużyny przeciwnej.

4. Sędzia nie ma prawa dopuścić do gry zawodnika pod wyraźnym wpływem alkoholu
    lub innych środków odurzających.


·  Zawodnik musi być napomniany i zobaczyć żółtą kartkę, jeżeli popełnia jakiekolwiek z następujących przewinień:
  1. jest winny niesportowego zachowania
  2. słownie lub czynnie okazuje niezadowolenie
  3. uporczywie narusza przepisy gry
  4. opóźnia wznowienie gry
  5. nie zachowuje wymaganej odległości od piłki podczas wykonywania rzutu wolnego lub rożnego
·  Zawodnik musi być wykluczony z gry i zobaczyć czerwoną kartkę, jeżeli popełnia jakiekolwiek z następujących przewinień:
  1. popełnia poważny, rażący faul,
  2. zachowuje się gwałtownie, agresywnie,
  3. pluje na przeciwnika lub inną osobę,
  4. pozbawia drużynę przeciwną bramki, lub realnej szansy zdobycia bramki zagrywając piłkę ręką (nie dotyczy bramkarza we własnym polu karnym),
  5. pozbawia realnej szansy zdobycia bramki, przeciwnika poruszającego się w kierunku bramki tego zawodnika, popełniając przewinienie karane rzutem wolnym lub rzutem karnym,
  6. używa ordynarnego, obelżywego, obraźliwego języka i/lub gestów,
  7. otrzymuje drugie napomnienie żółtą kartka w tych samych zawodach.
Drużna której zawodnik otrzymał czerwoną kartkę gra w osłabieniu przez 3 minut bez możliwości uzupełnienia zespołu po stracie bramki.

5.         Drużyna jest zobowiązania do pozostawienia porządku na obiekcie sportowym. Każda drużyna po meczu powinna posprzątać po sobie i swoich kibicach, teren zajmowany przez nich na obiekcie sportowym. Uprzątnięcie śmieci (papiery, butelki, puszki itp.) do koszy na śmieci wystawionych na obiekcie.

6.         W sprawach nie poruszonych w niniejszym regulaminie obowiązujące są przepisy i zasady gry w piłkę nożną opublikowane przez PZPN.


VI SANKCJE I WYMIARY KAR
W rozgrywkach Miejskiej Ligi Piłki Nożnej obowiązują kary ustalone przez Organizatora
i ujęte
w Regulaminie Komisji Dyscyplinarno - Sędziowskiej 
VII POSTANOWIENIA OGOLNE

1.         Nagrody:
-     za zdobycie pierwszych trzech miejsc zespoły otrzymają: puchary, dyplomy oraz medale.
-     pozostałe drużyny otrzymują puchary i dyplomy.
-     indywidualnie ,,król strzelców” rozgrywek otrzymuje: statuetkę, dyplom oraz………...........…
    W przypadku, gdy największą liczbę bramek zdobyło dwóch (lub więcej) zawodników, tytuł „króla strzelców” przyznaje się obu (lub więcej) zawodnikom.
-     indywidualnie „najlepszy bramkarz” rozgrywek otrzymuje: statuetkę, dyplom oraz.............................................................................................................................
-     zespół ,,fair play” otrzymuje statuetkę oraz dyplom
2.                    Ze względów organizacyjnych obowiązuje wpisowe w wysokości 300 złotych od drużyny, płatne w kasie MOSiR w całości do dnia 2010.04.14. Zespół, który nie opłaci wpisowego we wskazanym terminie nie zostanie dopuszczony do rywalizacji. Zespołowi, który opłacił wpisowe do rozgrywek, a następnie wycofał się w ich trakcie nie przysługuje prawo zwrotu pieniędzy.
3.                    W ramach wpisowego Organizator zapewnia:
-     Obsadę sędziowską
-     Nagrody, dyplomy
-     Szatnie z możliwością korzystania z natrysków
-     Piłki do rozgrywania spotkań
-     Znaczniki
-  Opieka medyczna
-     inne
4.                    Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wypadki powstałe podczas trwania rozgrywek i za rzeczy pozostawione na terenie obiektu.
5.                    Za usterki stwierdzone w szatniach finansową odpowiedzialność ponoszą kierownicy drużyny.
6.                      Zabrania się spożywania napojów alkoholowych, piwa oraz palenia papierosów w szatniach i na terenie obiektu sportowego.
7.                    Organizatorzy zastrzegają sobie prawo interpretacji niniejszego regulaminu.
8.                    Wszyscy uczestnicy rozgrywek Miejskiej Ligi Piłki Nożnej zobowiązani są zapoznać się
z niniejszym
regulaminem i przestrzegać go podczas rozgrywek.
9.                    Oficjalną stroną Miejskiej Ligi Piłki Nożnej jest strona www.orliklomza.pl
10.              Tylko informacje znajdujące się na tej stronie są podstawą do wnoszenia skarg i wniosków dotyczących rozgrywek
11.     Skargi i wnioski należy przesyłać drogą elektroniczną na adres orliklomza@o2.pl lub pisemnie do Organizatora rozgrywek.




REGULAMIN KOMISJI DYSCYPLINARNO - SĘDZIOWSKIEJ
        Wydział dyscyplinarno - sędziowski ściśle realizuje zadania zlecone przez Organizatora,
        1.         W skład komisji dyscyplinarno - sędziowskiej wchodzą: 
            -      Przedstawiciel Organizatora 
            -      2 członków komisji – sędziowie prowadzący spotkania
        2.         W posiedzeniach komisji w wypadku otrzymania ,,cz.k." może uczestniczyć zawodnik ukarany oraz kierownik drużyny.
 

WYMIAR KARY

            I.      Wydział dyscyplinarny wyznacza karę w granicach przewidzianych niniejszym regulaminem, uwzględniając rodzaj, stopień i okoliczności przewinienia, biorąc pod uwagę cele profilaktyczne i doraźne.
          II.      Sankcje karne dla zawodników ukaranych karami indywidualnymi w postaci napomnienia (ż.k.) oraz
wykluczeń (cz.k.).
1.             Kara zakazu gry w 1 (jednym) spotkaniu - za przewinienia polegające na:
a)              rozmyślnym powstrzymaniu w sposób niedozwolony przeciwnika (lub piłki ręką) będącego
w
korzystnej sytuacji do zdobycia bramki;
b)             otrzymaniu przez zawodnika 3 (trzeciego) kolejnego napomnienia.

2.                        Kara zakazu gry w 2 (dwóch) spotkaniach - za przewinienia polegające na otrzymaniu przez zawodnika
6 (szóstego) kolejnego napomnienia.
3.                        Kara zakazu gry w 3 (trzech) kolejnych spotkaniach - za przewinienia polegające na:

a)              gwałtownym protestowaniu zawodnika przeciw decyzji sędziego, używając w stosunku do niego
słów wulgarnych lub obraźliwych;
b)             otrzymaniu przez zawodnika 9 (dziewiątego) kolejnego napomnienia;
c)              popełnieniu przez zawodnika innego rodzaju czynu uznanego przez sędziego jako wybitnie nie
sportowego zachowania się.
4.             Kara zakazu gry w 5 (pięciu ) spotkaniach oraz kara finansowa w wys. 100zł  - za przewinienia polegające na:
a)                    grze brutalnej - rozmyślnym kopnięciu lub usiłowaniu kopnięcia przeciwnika lub współpartnera
b)                 grze brutalnej - rozmyślnym uderzeniu lub usiłowaniu uderzenia przeciwnika lub współpartnera
5.             Kara dyskwalifikacji na okres od ½ (pół) roku wzwyż oraz kara finansowa 250zł        
        - za przewinienia polegające na czynnym znieważeniu lub usiłowaniu znieważenia organizatora, sędziego związkowego , kolegi z drużyny lub przygodnego.
6.             Kary w punktach la,lb,3a,3b,4a,4b mogą być wyższe niż 1 - 2 (jedno - dwa) spotkania w sytuacji gdy zawodnik po otrzymaniu kary wykluczenia (cz.k.) znajduje się poza boiskiem (po opuszczeniu” ławki zawodników rezerwowych”) a w dalszym ciągu zachowuje się w sposób wybitnie nie sportowy.
7.           Wystawienie do gry zawodnika nieuprawnionego powoduje zweryfikowanie meczu na walkower 5-0, jednak w przypadku wyniku korzystniejszego aniżeli walkower (wszystkie zwycięstwa wyższe niż 5-0) utrzymuje się wynik z boiska z pozbawieniem zdobytych bramek drużyny ukaranej oraz z utrzymaniem strzelców bramek dla drużyny, której przyznano walkower.
8.    „Na poczet odbywania kary wliczane są spotkania zweryfikowane na walkower dla drużyny, w        której występuje zawieszony zawodnik, jeśli w protokole meczowym nie znalazło się jego nazwisko. Z kolei, jeśli drużyna, w której występuje zawieszony zawodnik nie stawiła się do gry, zawodnikowi nie wlicza się takiego spotkania na poczet odbywania kary”
9.    Kary dla winnych zawodników ustalane są tylko i wyłącznie na podstawie pisemnego opisu wydarzeń związanych z karami indywidualnymi, przedstawionego przez sędziego głównego w sprawozdaniu meczu. Wszystkie nałożone i opisane kary w sprawozdaniu powinien potwierdzić kierownik drużyny czytelnym podpisem.
10.   Osobą odpowiedzialną za ewidencję kar indywidualnych w zespole i wystawienie zawodników do gry jest kierownik drużyny.
11. Organizator może podjąć decyzję o karze dla danego zawodnika w sytuacji, gdy popełnił on rażące przewinienie, a nie zostało ono zauważone przez sędziego.
12. W przypadku wybitnie nie sportowej i nieuczciwej postawy danej drużyny Organizator po zasięgnięciu opinii sędziego zawodów ma prawo podjąć decyzję o zweryfikowaniu spotkania na walkower lub obustronny walkower a nawet zdyskwalifikowanie drużyny z rozgrywek.
13. Za przewinienia na terenie obiektu sportowego karze pieniężnej podlegają również opiekunowie drużyn.   O wysokości kary decydują Organizator oraz komisja dyscyplinarna.
14. Odwołanie od decyzji komisji przysługuje kierownikom drużyn w ciągu 3 dni od daty ukarania zawodnika. Odwołanie winno być złożone w formie pisemnej do organizatora.
15. Protesty dotyczące zakończenia meczu składane są w ciągu 48 godzin od zakończonego spotkania i składane są w formie pisemnej.
16. Wszelkie opłaty związane z poniesionym karami finansowymi należy uregulować w siedzibie MOSiR w Łomży ul. Zjazd. Jeżeli drużyna nie ureguluje kary w terminie 7 dni od otrzymania kary, nie będzie mogła przystąpić do rozegrania meczu w następnej kolejce i otrzymuje walkower (5:0) na korzyść drużyny przeciwnej.


MIEJSKA LIGA PILKI NOZNEJ  w Łomży
        Klasyfikacja ,,Fair Play"

Zasady punktacji :
1. Żółta karta – 3 pkt
3. Każda następna żółta kartka – wielokrotność 3 pkt ( druga – 6 pkt, trzecia – 9 pkt, itd. )
4. Czerwona kartka po drugiej żółtej – 5 pkt.
4. Tzw. „zwykła” czerwona kartka ( akcja ratunkowa, ręka ) – 10 pkt
5. Każda następna „zwykła” czerwona kartka – wielokrotność 10 pkt 
    ( druga – 20 pkt, trzecia – 30 pkt. itd. )
6. Czerwona kartka za nie sportowe zachowanie, obrazę sędziego, uderzenie przeciwnika lub sędziego,   złośliwy faul  - 20 pkt
7. Nie stawienie się drużyny do gry – 30 pkt

W przypadku jednakowej ilości ujemnych punktów o wyższym miejscu
w klasyfikacji ,,Fair Play” decyduje wyższa lokata drużyny w końcowej tabeli danego sezonu.